Curry-s, zöldséges tészta

Curry-s, zöldséges tészta
abból amit találtam itthon... :)

 

A legtöbb étel úgy születik meg, hogy megnézem, mi van itthon. Aztán gondolkodom, mik azok, amik a legjobban illenek is egymáshoz és akkor lássunk hozzá... :) Nagyon kedvelem, amikor nem kell hozzá több mint egy serpenyő, mert akkor a kis konyhában jobban elférek, és persze nem kell annyit mosogatni sem.
Igaz, ebben van egy kis csalás, mert a tésztát megfőztem külön lábasban. ;-)

Hozzávalók:  (kb. 16 db)


- 1 zacskó ázsiai zöldségkeverék (mirelit) -- igazából nekem 1/3 zacskó mexikói és 1/2 zacskó ázsiai volt itthon, aki szeretné ebben az arányban is csinálhatja --
- 0,5 liter tejszín (lehet bármilyen: kókusz, szója... stb.)
- 2-3 ek. liszt (én kókusz lisztet használtam)
- 2db virsli ( hogy a férfi embereknek legyen benne egy kis hús is, elhagyható dolog, vagy lehet akár csirkemell, bármi, ami neked szimpatikus)
- kb. 20 dkg tészta (én gluténmenteset használtam, és spagettit --- szintén ízlés kérdése)
- só, bors, szója szósz, worchester szósz, curry, kurkuma
- kacsazsír (v. egyéb zsiradék)
- 3-4 ek. reszelt parmezán

Elkészítés:

 

A zsíron megpirítottam a karikára vágott virslit, majd hozzáadtam a zöldségeket. Igazából bármilyen otthon talált zöldségek kombinációját lehet alkalmazni, ugyan úgy finom lesz. :) Nem kötelező a mirelitet használni. Nekem most éppen ez volt itthon. Amit találsz otthon, vágd össze és rakd bele! Légy bátor! ;-)
Szóval pirítom kicsit, majd fedőt teszek rá és hagyom párolódni. Félidő környékén fűszerezem. Ha kész, rádobom a lisztet, jó alaposan elkeverem, majd felöntöm a tejszínnel, beleszórom a parmezánt és megvárom, hogy besűrűsödjön. Ha kész, akkor belekeverem a tésztát.

Kis reszelt sajttal, parmezánnal meg lehet bolondítani tálalásnál.

Örömmel várom saját variációitokat, tapasztalataitokat, bármilyen visszajelzéseteket!

Jó étvágyat, hasonlóan izgalmas főzőcskézést kívánok! :)