Chilis csirkeragu

Chilis csirkeragu

 

Amikor a ZooTáborban dolgoztam, a Barlang étteremben volt egy isteni kaja, amit imádtam: chilis csirkeragu. Brutál csípős volt, de az egésznek ez volt a varázsa. 
Egyszer úgy döntöttem muszáj nekem valahogy ezt az ételt itthon megfőznöm, mert nagyon szeretem a csípőset. Az én imádott kollegináimmal mindenbe nyomjuk bele az Erős Pistát. :) Már a gyerekek is tudják, egyszer kaptunk az egyik kislánytól egy nagy csípős paprikát. <3

Szóval az eredmény:

Pati féle Chilis csirkeragu

Hozzávalók:

- 50dkg csirkemell
- fél konzerv vörösbab
- fél konzerv kukorica (aki zöldségesebbre szeretné, beleteheti az egész konzerveket)
- ízlés szerint chili/Erős Pista, só, bors, mexikói fűszerkeverék
- kb. 3dl paradicsompüré
- kacsazsír (v. egyéb zsiradék)

Elkészítés:

Felkockázom a csirkemellet, megpirítom a kacsazsíron, majd fűszerezem. Amikor már szép a színe, akkor hozzáadom a zöldségeket, majd felöntöm a paradicsommal. Hagyom kicsit összerottyanni. A köret tulajdonképp bármi lehet: hasábburgonya, bulgur, rizs, sült édesburgonya.... stb. Mindenkinek a saját ízlésére van bízva :)

Jó étvágyat kívánok! :)

 

Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, valamint örülök, ha megosztjátok velem a saját végeredményeteket, egyéni újításaitokat.