Bulgur, mint köret

Bulgur, mint köret

 

Nagyon szeretem a bulgurt és szerencsére az egészséges, diétás táplálkozásba is tökéletesen beleillik. Sokféleképpen szoktam elkészíteni köretként és egytálételként is.

Alap recept:

Veszek egy nagyobb serpenyőt. Kacsazsíron megdinsztelek egy apróra vágott hagymát, pár gerezd fokhagymát. Bele öntök egy bögre bulgurt (2dl-es), rá 2 bögre vizet. Sózom, borsozom, adok hozzá egy zöldségkockát és kb 25p alatt alacsony hőfokon, fedővel lefedve megfőzöm.

Pluszok:

Szoktam hozzá mindenféle zöldséget keverni:
zöldborsó, cukkini, répa, karfiol, brokkoli, paprika, paradicsom.... stb. Egyéni fantáziára és gyomorra van bízva. Ezeket a zöldségeket a hagymára szoktam tenni és kicsit megpirítom őket mielőtt hozzáadom a bulgurt.

(Ha eszembe jut még más is, akkor majd frissítem a bejegyzést)

Sikeres kísérletezést kívánok Nektek és Jó étvágyat! :)

 

Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, valamint örülök, ha megosztjátok velem a saját végeredményeteket, egyéni újításaitokat.